Iesāku
šo dienasgrāmatu 5.04.2000., kad notiek intensīva gatavošanās šim pārgājienam.
Nolēmu
aprakstīt arī gatavošanos, jo iespējams, ka šis process būs interesantāks nekā
pats pārgājiens.
5.04.2000.
Sākšu
ar nelielu atskatu uz aizvadītajiem notikumiem.
19.03.
es internetā cītīgi meklēju jahtu piedāvājumus, jo 20.03. bija nolikta pirmā
sapulce pie Māra, kuras turpmāk notiks katru otro pirmdienu. Sapulce sakarā ar
pārgājiena organizēšanu.
Labākais
piedāvājums ir alumīnija kečs 65’, kurš atrodas Almerimarā, Spānijā un maksā 225 000$.
Sapulcē
mans piedāvājums vispār tika pieņemts par vērā ņemamu, bet atcerējāmies, kā mēs
iekritām ar Ursulu (veco MILDU) un nolēmām meklējumus turpināt, bet arī ar šo
īpašnieku uzņemt kontaktus.
Nākošās
nedēļas laikā mēs ar Ivaru, kurš ir iecelts par krasta biroja vadītāju, atrodam
vēl kādas 15 jahtas (kurš apmaksās telefona rēķinus?) no kurām viena ir SUPER.
Sarakstāmies
ar brokeru, saņemam fotogrāfijas un jau iedomājamies, ka mēs ar viņu burājam –
te pēkšņi „bac” un jahta ir pārdota. Tā ir zīme, ka vilcināties nevar, jo
citādi šī gada jahtu piedāvājums tiks realizēts un mēs vairs nedabūsim neko. Ja
mēs jahtu šovasar nedabūjam Rīgā, tad principā ceļojums 2001.g. ir apdraudēts.
Steidzīgi
atgriezāmies pie alumīnija keča, no kura mēs tā īsti arī nebijām atteikušies.
Sākās sarakste un sarunāšanās.
Nākošajā
sapulcē 3.04.00. tiek nolemts pirkt šo jahtu, ja vien tai nebūs kāds ļoti liels
defekts, kas gan ir maz ticams.
Šodien
saņemam arī krāsainās bildes un smalku aprakstu. Man vairs nav žēl, ka
iepriekšējā aizgāja, jo šī ir ar savu vēsturi.
Jahtu
ir projektējis konstruktors, kurš strādāja pie Sparkman & Stephens. Jahta ir SWAN 65 atdarinājums.
Vidējais ātrums ir 9 mezgli. Diennakts pārgājieni ir ap 300 j.j.
Ķeršos
pie apraksta tulkošanas. Liekas, ka es šo jahtu iemīlēšu tāpat kā BRAVO.
Mums
jau ir biļetes uz Spāniju. 9.aprīlī mēs jau būsim Almerimarā un tad jau redzēs.
Nav komentāru:
Ierakstīt komentāru