svētdiena, 2013. gada 7. aprīlis

Dienasgrāmatas sākums. Ir 2000.g. 19.marts.

Iesāku šo dienasgrāmatu 5.04.2000., kad notiek intensīva gatavošanās šim pārgājienam.
Nolēmu aprakstīt arī gatavošanos, jo iespējams, ka šis process būs interesantāks nekā pats pārgājiens.
5.04.2000.
Sākšu ar nelielu atskatu uz aizvadītajiem notikumiem.
19.03. es internetā cītīgi meklēju jahtu piedāvājumus, jo 20.03. bija nolikta pirmā sapulce pie Māra, kuras turpmāk notiks katru otro pirmdienu. Sapulce sakarā ar pārgājiena organizēšanu.
Labākais piedāvājums ir alumīnija kečs 65’, kurš atrodas Almerimarā,  Spānijā un maksā 225 000$.
Sapulcē mans piedāvājums vispār tika pieņemts par vērā ņemamu, bet atcerējāmies, kā mēs iekritām ar Ursulu (veco MILDU) un nolēmām meklējumus turpināt, bet arī ar šo īpašnieku uzņemt kontaktus.
Nākošās nedēļas laikā mēs ar Ivaru, kurš ir iecelts par krasta biroja vadītāju, atrodam vēl kādas 15 jahtas (kurš apmaksās telefona rēķinus?) no kurām viena ir SUPER.
Sarakstāmies ar brokeru, saņemam fotogrāfijas un jau iedomājamies, ka mēs ar viņu burājam – te pēkšņi „bac” un jahta ir pārdota. Tā ir zīme, ka vilcināties nevar, jo citādi šī gada jahtu piedāvājums tiks realizēts un mēs vairs nedabūsim neko. Ja mēs jahtu šovasar nedabūjam Rīgā, tad principā ceļojums 2001.g. ir apdraudēts.
Steidzīgi atgriezāmies pie alumīnija keča, no kura mēs tā īsti arī nebijām atteikušies. Sākās sarakste un sarunāšanās.
Nākošajā sapulcē 3.04.00. tiek nolemts pirkt šo jahtu, ja vien tai nebūs kāds ļoti liels defekts, kas gan ir maz ticams.
Šodien saņemam arī krāsainās bildes un smalku aprakstu. Man vairs nav žēl, ka iepriekšējā aizgāja, jo šī ir ar savu vēsturi.
Jahtu ir projektējis konstruktors, kurš strādāja pie Sparkman & Stephens. Jahta ir SWAN 65 atdarinājums. Vidējais ātrums ir 9 mezgli. Diennakts pārgājieni ir ap 300 j.j.
Ķeršos pie apraksta tulkošanas. Liekas, ka es šo jahtu iemīlēšu tāpat kā BRAVO.
Mums jau ir biļetes uz Spāniju. 9.aprīlī mēs jau būsim Almerimarā un tad jau redzēs.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru